KOM I GANG MED MALERI – ET ÅR

Kom i gang med maleri - et år

Deler + Bonus

Videoer

Alle

Ferdighetsnivå

1 år

Varighet

Norsk

På tide å gjøre alvor av maledrømmen?

Du vet du vil male! Du har lyst til å skape magi med farger.
Men hvordan få det til uten å miste motet og gi opp når resultatet ikke blir slik du hadde tenkt? Jeg gir deg alt du trenger av grunnleggende kunnskap om billedkomposisjon, fargelære, maleriske teknikker og hvordan du skal slippe kreativiteten løs! Slik at malingen din blir som en lek.

Mal hjemme - når det passer for deg!

Ved å tegne abonnement på Annette Martens Kunstskole med online malekurs kan du male når det passer best for deg. Du kan kose deg med oppgavene hjemme, og slippe å drasse utstyr ut i all slags vær og vind. Selve kurset tilsvarer et ordinært kurs over ca 25 kvelder, som du normalt vil måtte betale opp mot kr 15 000 for.

Du får dette medlemskapet inkludert kurset Kom i gang med maleri til en brøkdel av prisen!

Alt jeg sparer på reduserte kostnader med leie av lokaler, oppmøte til hver kurskveld, materiell osv – kommer deg til gode!

Du får likevel profesjonell veiledning og oppgaver, slik at du vil få både inspirasjon og grunnleggende ferdigheter innen maleri. Og ikke minst, du kan bestille 1-1 undervisning med meg. Da kan du få svar på alt du lurer på, og jeg kan korrigere dine arbeider.

I dette kurset får du:

• Onlinekurset Kom i gang med maleri som beskrevet her. Hele kurset tilsvarer i overkant av 4 x ordinære 20 kvelders kurs, som du normalt vil måtte betale over kr 15 000 for. Du får dette kurset til en brøkdel av prisen! Verdi kr. 8990,-
  • Kreativ Dagbok. Verdi kr. 1990,-
  • Medlemskap i den lukkede Q&A gruppen Annette Martens Kunststudenter. Verdi kr. 1390,8

I tillegg får du:

• 50% på 1-1 online undervisning.

OG

• BONUS 1:  21 dagers tegnekur (verdi kr 1520,-)
    • Tegning regnes for fundamentet i nesten all kreativ og kunstnerisk virksomhet.  Med tegning kan du utvikle din kreativitet, gi uttrykk for dine ideer og lage enkle komposisjoner som utgangspunkt for et maleri eller et grafisk blad.
  • BONUS 2 :  Kreativt maleri ( verdi kr. 1990,-)
    • For å komme videre med maleri så må du utforske mange forskjellige teknikker og metoder. Ikke minst må du utfordre deg selv! I denne bonusvideoen får du tips om hvordan du kan leke og eksperimentere med farger og teknikker. Her skal skal du virkelig slippe deg løs og utfordre deg selv til å jobbe videre med maleri.

Hvem er kurset for?

• Drømmer om å kunne male
  • Vil utvikle din kreativitet
  • Ønsker deg en ny og kreativ hobby
  • Liker farger og komposisjon
  • Ikke har mulighet til å gå på kunstskole der du bor
  • Vil lære hemmelighetene til en profesjonell kunstner
  • Vil ha kreative og morsomme oppgaver
  • Vil lære i ditt eget tempo, når det passer for deg
  • Slippe å ta med alt ustyr ut av huset for å gå på kurs
  • Klar til å ta action og gjøre noe med maledrømmen din
  • Vil være i et felleskap med andre maleglade sjeler

Er du klar til å begynne for kun 8990,- ?

Play Video

Kurs moduler

Her skal du gjøre deg klar til å starte kurset. Sjekke ut utstyrslisten og få hjelp til å velge det utstyret du trenger for å komme i gang.

Du får vite litt om hvordan du kan tilrettelegge din arbeidsplass, slik at du har alt du trenger på arbeidsbordet når du skal i gang med malingen. I tillegg skal du få lære om fargepigmentene og hvor de kommer fra.

Du skal også starte med din Kreative Dagbok som skal få deg inn i en god kreativ flow.

2 videoer – 45 min + lesing

Her skal du ta sats og “booste” din kreativitet. Første uken er satt av til at du skal bli kjent med kurset. Du får en introduksjon til Kreativ Dagbok og tar dine første steg inn i en kreativ verden. Du får også en grundig innføring om hva fargepigmenter er, hvilke farger og utstyr du trenger og hvordan du forbereder ditt arbeidsted. I tillegg får du vite alt om hvordan en profesonell kunster blander farger og setter opp en palett.

4 videoer – 1t 15 min + oppgaver

Du skal utfolde deg spontant med farger og ville strøk, og virkelig få kontakt med din maleglede. Du skal komme ordentlig i gang med å legge opp palett og med det å blande farger. Du får også innsikt i bruk av pensler og andre maleredskaper. Du vil få en smakebit av hva det vil si å lage en mini-utstilling.

3 videoer – 33 Min + oppgaver

I denne modulen får du innføring i de store mesterenes hemmeligheter. Du får erfare hvordan de de gamle malerne benyttet seg av de forskjellige fargeskalaene.

Du skal få muligheten til å kopiere ditt utvalgte maleri fra kunsthistorien.

Her vil du også lære hvordan du blander deg frem til ulike gråtoner og sort, og hvordan du skal unytte gråtonene i ditt maleri for å skape form og rom, og løfte fram de andre fargene.

4 video – 45 min + oppgaver

Denne modulen tar for seg et av de viktigste studiene innen maleri, brukt i kunstundervisningen i flere hundre år. Stilleben eller Nature Morte som det også kalles, er en nyttig måte å lære seg de viktigste prinsippene innen maleri.

Her får du en grunnleggende innføring i billedkomposisjon, du får lære om form, lys og skygge, og om farge og rom. I tillegg får du 2 oppgaver der du lærer deg frihåndstegning.

4 videoer – 1t + oppgaver

Nå skal du la deg inspirere av naturens palett. Du skal ut og studere fargeelementene i naturen og finne frem til din egen fargeskala.

Det blir jobbing med farge, flate og komposisjon på en ny måte og du skal lære hvordan du skaper ditt eget landskapsmaleri ut i fra ditt eget motiv.

Det blir videreutvikling av din kreativitet, din fargepalett og strøk, og du skal få arbeide videre med ditt personlige maleriske tema.

3 videoer – 25 min + oppgaver

Omtaler fra tidligere kurdeltakere

Er du klar til å begynne for kun 8990,- ?

Du er kanskje også interesseret i disse kursene

Lær å blande farger som en proff (Gratis)

Gratis kurs - Lær å blande farger som en proff

Gratis minikurs